سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و هوادار در لیگ برتر فوتبال | اوسمار چشم‌انتظار لغزش نکونام

  • کد خبر: ۲۲۷۰۷۳
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹
  • ۲
تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و هوادار در لیگ برتر فوتبال | اوسمار چشم‌انتظار لغزش نکونام
تیم‌های پرسپولیس و هوادار در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های هوادار و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، شنبه ۲۲ اردیبهشت از ساعت ۱۸:۲۰ در تهران و به میزبانی هوادار به مصاف یکدیگر می‌روند.

در حالی که محل بازی هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پارس قوامین تعیین شده، اما مدیر باشگاه هوادار اعلام کرده که در ورزشگاه دستگردی از پرسپولیس میزبانی خواهد کرد.

ورزشگاه دستگردی به دلیل شرایط نامساعدش نمی‌تواند پذیرای هواداران باشد. پرسپولیس نیز پیش بازی به این موضوع اعتراض کرده بود تا در یکی از حساس‌ترین بازی‌های در انتهای فصل بتواند در هر شرایطی برابر هواداران پرشور خود به میدان برود.

پرسپولیس در حال حاضر با ۵۶ امتیاز و یک امتیاز کمتر نسبت به صدر و استقلال در رده دوم قرار دارند.

سرخ‌های پایتخت در هفته گذشته در حالی که با اخراج سروش رفیعی در آستانه تساوی برابر نساجی مازندران بودند، اما به کمک اورونوف ستاره این روز‌های ارتش سرخ توانستند به سختی به پیروزی برسند تا کماکان در رقابت تناتنگ با استقلال برای قهرمانی در کورس باقی بمانند.

کفه ترازو در ۵ تقابل اخیر پرسپولیس و هوادار به سمت سرخ‌پوشان پایتخت سنگینی می‌کند. پرسپولیسی‌ها در ۵ بازی اخیر خود برابر هوادار در ۳ بازی به پیروزی رسیده‌اند، همچنین یک مساوی و یک شکست نیز کسب کرده‌اند. آخرین شکست پرسپولیس مقابل هوادار به بازی این تیم در بازی برگشت فصل گذشته بازمی‌گردد.

در سوی دیگر مسعود شجاعی در هوادار در ۷ دیدار اخیرش در لیگ برتر هیچ شکستی نداشته و در این مدت ۳ برد و ۴ تساوی کسب کرده است.

حال باید منتظر ماند که شاگردان مسعود شجاعی می‌توانند سد راه پرسپولیس ظاهر شوند و استقلال را به قهرمانی نزدیک کنند یا شاگردان اوسمار نیز در مسیر قهرمانی خود از سد هوادار نیز عبور خواهند کرد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
H
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
0
0
عدالت فقط اونجاش که استقلال ۲ روز بیشتر استراحت میکنه
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
0
0
پرسپولیس امروزدربرابرهوادار بازنده خواهدبودچراکه بااسترس بازی می‌کنند وهواداربافارق بال بازی می‌کند وبه احتمال یک اخراجی نیمه اول بدهد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->